12 Mayıs 2014 Pazartesi

Sana Şiirler Yazmak İstiyorum

İçimde anlamsız ama keyif veren bir his var.
Sana şiirler yazmak istiyorum Taç Kadın.

Yanıma gelme, sevmezsin beni belki.
Şimdiyse sen varsın, 
Ama tanımıyorsun beni.
Bulanık bir cama bakıyormuş gibi,
Yağmur yağsın hep,
İçin sıcak kalsın, ben soğuğu alırım.
Sen rahatsın, dışarısı yansa da,
Donsa da...
Boş ver zaten, kimin umrunda.

Sen de başkasını özlüyor musun, Taç Kadın?
Neden özletiyor o sersem kendini?!
Yanında değil mi?
Bilirim...
Neler hissettiğini bilmek bile bir başka güzel.
Seni anlayabilirim, anlat bana.
Yanıma gelmene gerek yok, 
Sadece beni düşün.
Benim gibi yap, 
Ama alışma sakın.

Son bir dize yazıp bitirsem,
Sen de silinsen hafızamdan...
Sana veda edemedim ya Taç Kadın,
Artık hiçbir şeyi düzgün bitiremiyorum.

Sana şiirler yazmak istiyorum, Taç Kadın.
İçimde anlamlı ama acı veren bir his var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder