12 Mayıs 2014 Pazartesi

Birlikte



  Ne yapmak istiyorsun?Doya doya doldurmak mı istiyorsun hayatını?Birlikte dolduralım.Bazen yalnız kalmak mı istiyorsun?Beraber yalnız kalalım.Aşık olmak istemiyor musun?Birlikte olmayalım.
  Seni seviyorum demeyeceğim sana.Çünkü bu iki sözcükle başlayan her rüya bir çiçek gibi soluyor.Sana seni sevmiyorum diyeceğim.Güzel gözükmese de, yalan dahi olsa da öyle diyeceğim.Belki böyle daha farklı olur, sonradan söylenecek yalanları şimdiden söylersek.
  Değişmek istemiyorsun biliyorum.Zaten kim değiştikten sonra bir daha değişmek ister ki?Bir düzen kurduktan sonra onu tekrar bozmak...
  Herkes değişti sevgili.O da, şu da...Sen ve ben de...Peki böyle daha mı iyi oldu?Cevabımı gizlemek istemiyorum ama söylemek de istemiyorum, çünkü çok değişken.Bazen şükrediyor, bazense lanet okuyorum.
  Eskiler güzeldi be sevgili.Eskiden ne hayatın bir önemi vardı, ne de acıların.Eskiden sen vardın çünkü.Eskiden biz vardık.Sen yoktun belki içinde...Hayır, vardın.Çok hayal görürüm ama bu onlardan biri değil.Evet, sen ve ben vardık.
  Bir bulutu izliyorum gökyüzünde.Sonra bir kuş ve bir uçak.Senin yüzünü çiziyor her şey.Bütün doğal ressamlar seni çiziyor.Doğal olmayanlar da öyle.Sen her yerdesin.Hiç bitmiyorsun.
  Bilmem şu anda ne yapıyorsun.Bildiğimse yanımda olmadığın.
  İnsan sevmeyince bir kere demek ki...
  Geri dönüşü yok belki, ama olmalı değil miydi?Olması gerek.Bir baksak?Mesela sokaktaki bu yol sana çıkar mı?Hayır değil mi...
  Umarım mutlusundur, çünkü ben...Ah, yine oldu işte.Ne kelimeler, ne de seni düşünmek yetiyor.

  Dediğimi düşündün mü, sevgili?Birlikte aşık olmayalım demiştim.
  Hayır mı?
  Beni sevmiyor musun?Biliyorum.
  Peki sence umrumda mı?Hem de nasıl...
  Seni düşünmemi istemiyor musun?Ben de istemiyorum ki.Ama elimde değil işte.Elimde değil elin işte.Gönlümdesin sadece.
  Gitmemi mi istiyorsun?Beni bir daha görmek istemiyor musun?İnan ben de istiyorum, hem de deli gibi istiyorum.Deliriyorum belki, belki de delirmişim, yeni haberim oluyor.
  Bana niye söylemediniz?
  
  Bir hışımla sırtını dönüp gidiyorsun.Bana kızdığına değil de gidişine üzülüyorum, sevgili.Çok üzülüyorum.Bir damla yaş akıyor ama sen bana bakmıyorsun, haberin bile yok.Hep öyle olmamış mıydı zaten?Hep habersizdin benden, neler çektiğimi bilmeden.Unutalım bunları, unuturum da eğer gelirsen.
  Kemancı, senin orda ne işin var?Niye tek başına dolaşıp keman çalıyorsun?Ne zaman duysam kemanın sesini bir hüzün doluyor içime.Tam da zamanıydı...
  Sevgili, sana düşman bu kemancı.
  Gözden kaybolmuşsun, kaybetmiş gözlerim seni.Ah kemancı, gördün mü yaptığını?!Şimdi nasıl olacak?Onu bir daha nasıl göreceğim?Hâlâ çalmaya devam ediyorsun ya, ne diyeyim bilmiyorum.
  Düşünüyorum ne konuştuğumuzu, ne yaptığımızı daha demin.Bana bir kere bile gülümsemediğin geliyor aklıma, kemancıya para veriyorum.
  Çal kemancı.
  Şimdi ağlama zamanı...
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder