12 Mayıs 2014 Pazartesi

Dağınık


Ne kadar da yazmak istiyorum sana, sevgili
Kötü olansa
Yazabilirim de
Bu yüzden bazen sevmiyorum yenilikleri

Ama yine de iyi
Bütün şiirlerimi ilk bu yenilik okuyor.
Kötü olansa
Yorum yapamıyor
Ne kadar da ihtiyacım var halbuki 
Biraz uzun birkaç anlamlı eleştiriye

Bu arada bazı arkadaşlarım kızmıştır belki bana
Kağıt kullanmadığım için
Benim el yazım kötüdür
Hiç sevmem
Beceremem aslında yazmayı
Hem yanımda küçük, şık bir defter taşıyamam ki
Böyle deri kaplı
Yapamam, onu da beceremem

Sen neyi becerirsin dersen
Biraz düşünüp
Uyumayı derim
Unutmak için
Güzelce unuturum da
Hatta dinlenirim de arada
Ama hep uyanırım
Onu da beceremem 

Bir gün uyanmazsam
Uyanmadığımı sanırsanız
Bilin ki hiç olmadağım kadar ayık olacağım
Toprak darbelerini yutarken tahta parçalarım
Ya da başka bir sonla beni terkederken nefesim
Hiç olmadağım kadar ayık olacağım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder